جستجوگر پیشرفته






ادکلن اورجینال مردانه شنل بلو ادو پرفیوم


ادکلن اورجینال مردانه شنل بلو ادو پرفیوم محصولی از برند شنل ساخت فرانسه است. این عطر جذاب مردانه در سال 2014 به بازار عطرهای معتدل عرضه شد. ادکلن برند شنل بلو ادو پرفیوم بعد از عرضه به بازار جهانی عطر سهم فروش و محبوبیت زیادی به دست آورد. بعد از ورود ادو پرفیوم مردانه شنل بلو ادو پرفیوم به بازار عطر ایران، به قفسه عطرهای محبوب و پرفروش عطر فروشی ها راه یافت.
بوی قوی و خوشبوی شنل بلو ادو پرفیوم از مجموعه مواد طبیعی و کمیابی خلق شده اند. در ادامه به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. شنل بلو ادو پرفیوم از نظر بویایی در دسته عطرهای چوبی معطر قرار گرفته و دسته بندی می شود. عطرهای با بوی چوبی معطر بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند. ژاک پولژ از عطار های بسیار توانمند و مشهور در صنعت عطرسازی است. او خالق رایحه این عطر بینظیر است.
اسانس های تشکیل دهنده شنل بلو ادو پرفیوم:
اولین بویی که بعد از اولین اسپری عطر احساس می شود ترکیبی از اسانس های کهربا، لیمو ترش، نعناع هندی ، نعناع ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، یاس، گریپ فروت ، لابدانیوم، جوز ، زنجبیل ، روایح چوبی، فلفل صورتی ، روایح دودی هستند. خط بویی کمی تند و تیز که پس از افشانده شدن در فضا طنین انداز شده و بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و دیگر احساس نمی شوند. شنل بلو ادو پرفیوم یک عطر معتدل است.
بر روی قیمت عطر مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن اصل های مردانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه عطر عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.



امتیاز :

ادکلن اورجینال مردانه شنل بلو ادو پرفیوم نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:56
توسط : مدیر سایت

عطر اصل زنانه لالیک آمیتیس


برند لالیک از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. لالیک در سال 2007 ادکلن لالیک آمیتیس را معرفی و روانه بازار کرد.
لالیک کمپانی متعلق به فرانسه است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های گلی میوه ای در کنار هم چیده شده اند. ناتالی لارسن خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت، توت فرنگی جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند رز ، گل یلانگ ، فلفل ، گل صدتومانی است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک ، وانیل ، روایح چوبی است. لالیک آمیتیس از عطرهای معتدل و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای خرید عطر زنانه لالیک آمیتیس به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی لالیک آمیتیس مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اصل زنانه لالیک آمیتیس نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:56
توسط : مدیر سایت

ادکلن دیور ساوج ادو پرفیوم


در سال 2018 کمپانی دیور، عطر اورجینال دیور ساوج را عرضه کرد. شرکت ادکلن اورجینال دیور دیور ساوج ادو پرفیوم، را به بازار عطر معرفی کرد.
عطر های این کمپانی ساخت کشور فرانسه هستند.
هویت یک عطر به رایحه آن است که خود ترکیب چند ماده اولیه است. در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
دیور ساوج ادو پرفیوم در گروه بویایی شرقی فوژه دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
فرانسوا دماشی از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی رایحه بینظیر این عطر را خلق کرده است. طبع این عطر مردانه معتدل است.
اسانس های عطر:
عطرها مجموعه ای از اسانس های مختلف هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:
اسانس اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های موجود در نت اولیه عطر در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این آمیزه های سحرانگیز شامل ترنج هستند.
اسانس میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های نت میانی عطر، بعد از محو شدن اسانس های اولیه، ظاهر می شوند. اسانس ها شامل اسطوخودوس ، جوز ، بادیان ختایی ، فلفل سیچوان هستند.
اسانس پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
اسانس های نت پایانی عطر شامل وانیل ، آمبروکسان هستند.
برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن دیور ساوج ادو پرفیوم نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:56
توسط : مدیر سایت

ادکلن برند زنانه جنیفرلوپزاستیل


برند جنیفر لوپز از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. جنیفر لوپز در سال 2003 ادکلن اصل جنیفرلوپزاستیل را معرفی و روانه بازار کرد.
جنیفر لوپز کمپانی متعلق به ایالات متحده است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های رایحه های گلی در کنار هم چیده شده اند. میشل ژیرا خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های نارنگی ماندارین، سیب ، فلفل ، چای ، برنج جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند رز ، فریزیا ، یاس، گل برف ، شکوفه پرتقال ، پیچ امین الدوله است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک ، کهربا، زنبق ، چوب صندل سفید ، فلفل است. جنیفرلوپزاستیل از عطرهای خنک و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای انوع عطر زنانه جنیفرلوپزاستیل به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی جنیفرلوپزاستیل مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن برند زنانه جنیفرلوپزاستیل نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:55
توسط : مدیر سایت

این عطر مردانه محصول برند ورساچه مختص علاقمندان این برند در سال {year}} توسط دستان هنرمند آلبرتو موریلاس معرفی شد. جهت مشاهده خرید عطر مردانه Versace Pour Homme و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.
ورساچه پورهوم از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبوی معطر فوژه در کنار هم به وجود آمده اند. این آمیزه ها به شرح زیر است:
نت اولیه:
ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، رز اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
نت میانی:
سدر ، شمعدانی ، سنبل ، سالویا اسکلاریا از اسانس های نت میانی عطر هستند.
نت پایانی:
دانه تونکا ، مشک ، کهربا اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
عطر مردانه از ایتالیا طبع خنک دارد.
برای اطلاع از قیمت عطرها بر روی لینک قیمت ادکلن کلیک کنید و مشخصات انواع عطرها را با هم مقایسه کنید.
برای دیدن مشخصات کامل یا قیمت عطر ورساچه پورهوم، بر روی ورساچه پورهوم کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اصل مردانه ورساچه پورهوم نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:55
توسط : مدیر سایت

عطر مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم)


هرمس بعد از عرضه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) در سال 2009 طرفداران برندش را شگفت زده کرد. عطر تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) بعد از انتشار در بازار عطر، علاوه بر شگفتی که برای عطربازان به وجود آورد، به یک عطر پرفروش تبدیل شد و در قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار فروشگاه های عطر قرار گرفت. ادکلن اصل مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) محصول کشور فرانسه است.
عطرسازان هنرمند و مشهوری مانند ژان کلود النا برای خلق بوی بینظیر و ماندگار آن تلاش کردند. آنها با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه رایحه عطر را به وجود آوردند.
تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) Terre d'Hermes Parfum از عطرهای گروه بویایی چوبی چایپر است و ترکیبات متنوع و جذابی دارد.
برای انوع عطر مردانه اصل به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده اطلاعات کامل عطری که در این مقاله معرفی کردیم بر روی تق هرمس کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران آن در مورد این عطر مطلع شوید.
اسانس اولیه عطر ترکیبی از پرتقال، گریپ فروت است. اسانس میانی عطر ترکیبی از سنگ آتشزنه است. اسانس پایانی عطر ترکیبی از روایح لوبان ، خزه درخت بلوط ، روایح چوبی است. این عطر معتدل است.



امتیاز :

عطر مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:54
توسط : مدیر سایت

بعد از مطالعه کامل اطلاعات این عطر در این مقاله می توان برای اطلاع از قیمت روز ادکلن بر روی لینک نام عطر کلیک کنید. در سال 2006 برند لالیک، عطر اصل لالیک مشکی را عرضه کرد. عطر های این کمپانی ساخت کشور فرانسه هستند و شرکت لالیک ادکلن اصل لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)، را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد.
در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) در دسته عطرهای در رده بویایی چوبی معطر دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی و جذابی است و اسانس های متعلق به این عطر را در ادامه بررسی می کنیم.
طبع این عطر مردانه گرم است. ناتالی لارسن نام خالق این عطر است.
اسانس های این عطر:
اسانس اولیه عطر شامل اسانس های زیر است:
سرو

اسانس میانی عطر شامل اسانس های زیر است:
خس خس

اسانس پایانی عطر شامل اسانس های زیر است:
مشک ، چوب کشمیر
برای خرید انواع عطر لینک خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر و ادکلن لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:51
توسط : مدیر سایت

عطر اصل مردانه لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)


عطر چوبی معطر از کنار هم چیده شدن روایح بسیار شیک و خوشبویی به وجود آمده است. ناتالی لارسن اسم عطار این عطر است.
ترکیبات چوبی معطر این عطر به شرح زیر است:
این عطر و ادکلن محصول برند لالیک در سال 2006 است. سرو اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
خس خس از اسانس های نت میانی عطر هستند.
مشک ، چوب کشمیر اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) از عطرهای ساخته شده در کشور فرانسه است. طبع این عطر مردانه گرم است.
برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در فروشگاه، بر روی لینک قیمت ادکلن کلیک کنید و انواع عطرها در قیمت های مختلف را مشاهده کنید.
برای مشاهده اطلاعات کامل عطر لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)، و مطالعه نظرات کاربران، بر روی لالیک مشکی کلیک کنید. برای خرید عطر مردانه Encre Noire و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اصل مردانه لالیک انکر نویر نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 17:00
توسط : مدیر سایت

ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس


دیور ادکلن اورجینال دیور هوم اینتنس را در سال 2007 عرضه و جهانیان را با رایحه خوش و بینظیر آن شگفت زده کرد.
دیور برندی مطرح از کشور فرانسه است و عطرهای آن شهرت جهانی دارد و در ایران بسیار محبوب و پرفروش است. اگر از دوستداران محصولات فرانسه هستید، دیور هوم اینتنس می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Dior Homme Intense از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای چوبی گلی مُشکی قرار داده است. طبیعت عطر دیور هوم اینتنس گرم است. فرانسوا دماشی از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. برای قیمت عطر مردانه دیور هوم اینتنس به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی دیور هوم اینتنس کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:59
توسط : مدیر سایت

ادکلن اورجینال زنانه تام فورد بلک ارکید


تام فورد بلک ارکید از برند تام فورد ، یکی از بهترین شرکت های مطرح عطرسازی است که عطرهای آن طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد.
این عطر اورجینال از عطرهای پرفروش و محبوب این برند است. تام فورد بلک ارکید در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
ادو پرفیوم زنانه تام فورد بلک ارکید گزینه ای مناسب برای انتخاب به عنوان عطر امضا یا هدیه به یک دوست است.
مشخصات رایحه ای عطر: گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از بهترین مواد در صنعت عطرسازی هستند که زنانه در بازار موجود هستند.
عطار:
این عطر را شرکت جیوودان، با ترکیب انواع آمیزه های متفاوت و بسیار خوشبو، با رایحه ای بینظیر و ماندگار تام فورد بلک ارکید را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
بعد از اسپری اولین پاف شاهد رد بویی از اسانس های ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر هستیم. اسانس های نت اولیه عطر ابتدا با بوی تندی ظاهر و بعد از گذشت دقایقی از بین می روند.
اسانس میانی:
بعد از دقایقی اسانس های موجود در نت میانی عطر شامل لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ ، ارکیده ، ادویه جات معطر نمایان می شوند.
اسانس اولیه:
در نت پایانی اسانس های کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، شکلات ، روایح دودی، هستند.
تام فورد بلک ارکید از عطرهای با طبیعت گرم است.
برای خرید این عطر، بر روی انوع عطر زنانه کلیک کرده و انواع عطرهای زنانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه عطر مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی تام فورد بلک ارکید اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.



امتیاز :

ادکلن اورجینال زنانه تام فورد بلک ارکید نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:56
توسط : مدیر سایت

صفحات سایت

تعداد صفحات : 20





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .