جستجوگر پیشرفته






عطر مردانه گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل) GUERLAIN - L'Homme Ideal محصولی است برای آقایان که توسط برند گرلن عرضه شده است. ایدیل که به معنای ایده‌آل است.  گرلن در سال 2014 عطر گرم و مردانه گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل) به عنوان عطر مناسب روزها و فصول سرد سال به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی کرد.
عطر مردانه گرلن لهوم آیدیل یک عطر بسیار جذاب و مردانه که در همان نگاه اول و با طراحی ظاهری شیشه زیبایش و رنگ گرم که نماد رایحه گرم عطر است هر مرد خوش ذوقی را مجذوب خودش می کند. عطر مردانه گرلن لهوم آیدیل به عنوان یکی از محبوبترین عطرهای مردانه گرلن رایحه ای بسیار جذاب، فریبنده و اغواگر دارد. این عطر فوق العاده در سال 2017 معرفی و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. تیری واسر عطار برجسته عطر است. او با ترکیب چند رایحه طبیعی بسیار جذاب رایحه ای چوبی معطر خارق العاده خلق کرد و همگان را مجذوب و شیفته خودش کرد.
رایحه بینظیر گرلن لهوم آیدیل را بشناسید
حال بیایید ترکیبات خارق العاده گرلن لهوم آیدیل را با هم بررسی کنیم. رزماری، شکوفه پرتقال، مرکبات و نارنج اولین عناصری هستند که از عطر خارج می شوند. این ترکیبات به عنوان اسانس اولیه عطر در لایه اولیه عطر قرار دارند. بعد از آنها و در لایه میانی عطر اسانس میانی عطر دیده می شود. ترکیب دانه تونکا و بادام با عطر و بوی خاص. بعد از آن نوبت خس خس و سدر و چرم است که به زیبایی در کنار هم چیده شده و به رخ کشیده می شود.
و اما در آخر
ادکلن مردانه گرلن لهوم آیدیل رایحه و بوی بینظیری دارد اما کمی سنگین است و اغلب به عنوان یک عطر روزانه پسندیده نمی شود. البته باز هم هستند آقایانی که عطرهای سنگین را برای طول روز دوست دارند و از آن استفاده می کنند. اما با توجه به اینکه عطرهای چوبی و سنگین به طور مکرر برای اطرافیان ممکن است آزاردهنده باشد، پیشنهاد می کنیم که این عطرها را بیشتر در شرایط های خاص استفاده کنید و از بوی آن حتی گاهی به تنهایی لذت ببرید.
گرلن لهوم آیدیل به عنوان عطر مردانه چوبی و معطر شناخته می شود که بیشتر مناسب سنین جوانی است. اگر میخواهید برای همسر یا مرد یا مرد مورد علاقه تان هدیه ای بخرید از انتخاب و خرید گرلن لهوم آیدیل غافل نشوید که هدیه ای بسیار جذاب و دوستداشتنی است.



امتیاز :

برچسب ها : عطر مردانه , ادکلن مردانه ,
گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل) نوشته شده در جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 14:13
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .