جستجوگر پیشرفته






کالوین کلین عطر محبوب مردانه و زنانه

برند کالوین کلوین:

برند Calvin Klein امروزه به عنوان یکی از برترین برند های عطر و ادکلن شناخته شده است. این برند از یک کمپانی امریکایی نشأت گرفته است و تا به امروز بیش از 127 نوع عطر از این برند تولید شده و به بازار فروش عرضه گردیده است. نکته قابل به ذکر این است که این برند بیشتر تولید کننده عطرهای مردانه می باشد. کالوین کلوین در واقع موسس این برند فردی امریکایی است که در ساخت عطرهای خود طرح کلاسیک و خاصی را به کار می گیرد. در ادامه به معرفی و توضیح در مورد چند نوع از عطرهای این برند می پردازیم.

عطر سی کی ایفوریا اینتنس کالوین کلوین:

عطر سی کی ایفوریا اینتنس یکی از انواع عطر های برند کالوین کلین می باشد که در بین خریداران از محبوبت بالایی برخوردار است. این عطر دارای رایحه ای گرم و تلخ می باشد و تقریبا از سال 2008 به بازار فروش عرضه گردیده است. آقایان با این عطر می توانند خاطره خوبی را از خود در انواع مهمانی ها و جمع های دوستانه برای دیگران باقی بگذارند. شکل و شمایل این عطر به صورت مکعبی شکل بوده و در شیشه هایی به رنگ برنزی تیره تولید می شوند.

عطر سی کی بیوتی کالوین کلوین:

این عطر برند یکی دیگر از انواع عطرهای برند کالوین کلین می باشد که به صورت کاملا اورجینال و برای بانوان تولید می شود. عطر سی کی بیوتی دارای رایحه ای بسیار شیرین و طبعی معتدل می باشد و با غلظت ادو پرفیومی که دارد مورد توجه بسیاری از بانوان برای خرید قرار گرفته است. همچنین دارای ماندگاری بالا و گروه بویایی گلی می باشد. شما می توانید از این عطر در تمام فصل های سال بهره ببرید. رایحه گل های ختمی و یاس بعد از اسپری کردن این عطر کاملا قابل استشمام است.

عطر ادو تویلت کالوین کلوین:

عطر ادو تویلت مردانه یکی دیگر از برترین انواع عطرهای برند کالوین کلین می باشد که به دلیل ظاهر زیبا و همچنین رایحه ای به یاد ماندنی مورد پسند اکثر آقایان باشد . این عطرها در سایزهای 100 میل به تولید می رسد و دارای طبعی گرم می باشد. این عطر می تواند بهترین هدیه برای آقایان باشد.

عطر سی کی وان کالوین کلوین:

عطر سی کی وان یکی دیگر از عطرهای برند معروف کلوین کلین می باشد که دارای گروه بویایی مرکباتی معطر می باشد. این عطر دارای طبعی خنک می باشد که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. شیشه هایی که این عطر ها در آن ریخته می شوند به شکل مینیمال و به صورت ساده می باشند و نام برند کالوین کلین روی آن درج شده است. رایحه آناناس و ترنج و هلویی که به هنگام اسپری کردن این عطر پخش می گردد بسیار لذت بخش و شادی آور می باشد.

عطر انکانتر کالوین کلوین:

عطر انکانتر عطری با رایحه ای گرم و تند که مخصوص آقایان می باشد. این عطر توسط برند کالوین کلین در سال 2012 به بازار فروش عرضه شد. ماندگاری این عطر بین 3تا6 ساعت می باشد و با قیمتی به صرفه برای خریداران موجود می باشد.
 



امتیاز :

برچسب ها : کالوین کلین , عطر , ادکلن , عطر برند ,
کالوین کلین عطر محبوب مردانه و زنانه نوشته شده در یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 13:29
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .