جستجوگر پیشرفته






عطر شنل - با بهترین های شنل آشنا شوید

برند شنل:


برند Chanel در واقع یکی از برندهای محبوب عطر می باشد که اصالت فرانسوی دارد و تا به امروز بیشتر از 64 نوع عطر را ساخته است. نام این برند برگرفته از نام موسس آن  یعنی شنل اس ای می باشد. قابل به ذکر است که اولین عطر تولیدی این برند در سال 1921 به انجام رسیده و از همان زمان تاکنون به یکی از بزرگترین و پر فروش ترین برندهای موجود در زمینه تولید عطر و ادکلن شناخته شده است. به کارگیری رایحه هایی دلپذیر در انواع عطرهای این برند باعث استقبالی بی نظیر از آن شده است. در ادامه به معرفی چند مورد از عطرهای برند شنل می پردازیم.

ادو تویلت شنل:

عطر ادو تویلت از برند شنل در سال 2010 برای فروش به بازار عرضه کردید. این عطر با رایحه خنک و در عین حال تلخی که دارد قابل استفاده برای تمام فصل ها می باشد. ماندگاری بسیار بالایی دارد و دارای گروه بویایی چوبی معطر است. این عطر می تواند کسل بودن و خستگی را از شما بزداید و شما را وادار به تحرک نماید.


ادو پرفیوم شنل:

عطر ادو پرفیوم از برند شنل یکی دیگر از انواع عطرهای بسیار پر طرفدار می باشد که دارای رایحه ای ملایم و بسیار جذاب می باشد. غلظت این عطر بسیار زیاد است و دارای طبعی شیرین می باشد. این عطر برای بانوان می تواند انتخابی بسیار متناسب باشد تا بتوانند با رایحه ای دلپذیر آشنا شوند. شما می توانید در تمام فصل های سال از این عطر استفاده نمایید.

ادو تویلت coco:

عطر ادو تویلت Coco یکی از انوع عطرهای برند شنل می باشد که دارای طبعی معتدل می باشد و با ماندگاری بالایی که دارد در همه فصل ها قابلیت استفاده را دارد. ترکیبی از بوی معطر پرتقال و لیمو به همراه گل یاس، که بعد از اسپری کردن به مشام می رسد باعث سرزندگی و شادابی فرد می گردد.

ادو پرفیوم شنل No 5:

عطر ادو پرفیوم شنل No 5 عطری با طبع بسیار گرم و شیرین از برند شنل می باشد که در سایز بندی های 100 میل به بازار فروش عرضه می گردد. این عطر مناسب برای فصل های سرد سال می باشد و ماندگاری به نسبت خوبی هم دارند. ظاهر این عطر دارای بطری ای به شکل مستطیل بوده و طراحی ساده ای را شامل می شود. عطر به رنگ طلایی درون شیشه به خوبی نمایان است. نام تجاری برند شنل هم روی این شیشه به صورت شفاف حک شده است. ترکیبی از رایحه های ترنج و لیمو و بهار نارنج را می توانید بعد از اسپری کردن این عطر استشمام نمایید.

ادو تویلت Chance:

ادو تویلت Chance یکی از محبوب ترین انواع عطرهای برند شنل می باشد که دارای طبعی شیرین و ملایم می باشد. این عطر زنانه برای فصل های گرم سال بسیار متناسب می باشد. ماندگاری این عطر در درجه متوسط قرار دارد. قابل به ذکر است که این عطر را در گروه آروماتیک هایی از انواع گل های خوشبو و میوه هایی با رایحه دلپذیر قرار داده اند.



امتیاز :

برچسب ها : عطر , ادکلن , شنل , ادکلن برند , عطر برند ,
عطر شنل - با بهترین های شنل آشنا شوید نوشته شده در یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 12:19
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .