جستجوگر پیشرفته






عطر اصل زنانه لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج)


برند لانوین از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. لانوین در سال 2006 عطر لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) را معرفی و روانه بازار کرد.
لانوین کمپانی متعلق به فرانسه است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های گلی گیاهی در کنار هم چیده شده اند. کارین دوبريويل سرنی خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) از عطرهای خنک و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای قیمت عطر زنانه لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی لانوین اکلت زنانه مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اصل زنانه لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1402 ساعت 18:24
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .