جستجوگر پیشرفته






عطر اصل مردانه آزارو پورهوم


Azzaro Pour Homme
در اینجا به معرفی و شرح مختصری از عطر مردانه آزارو پورهوم می پردازیم.
عطر اصل آزارو پورهوم در سال 1978 به بازار عطرهای معطر فوژه خوشبو معرفی و عرضه شد. صاحب امتیاز این ادکلن اورجینال مردانه برند آزارو است. عطر و ادکلن آزارو پورهوم می تواند یکی از انتخاب های شما برای استفاده مداوم باشد. ادکلن مردانه آزارو پورهوم محصول فرانسه است.
ریچارد ویتز، جرارد آنتونی نام عطار این عطر است.
آزارو پورهوم از کنار هم چیدن آمیزه های معطر فوژه جذابی خلق شده است. از آمیزه های بسیار خوشبوی
اسانس های اولیه عطر شامل ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس ، سالویا ، ریحان ، زنبق ، زیره، رازیانه است. اسانس میانی شامل نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، هل ، دانه سرو کوهی است. اسانس پایانی عطر شامل دانه تونکا ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، چرم است. آزارو پورهوم از عطرهای گرم است.
برای انوع عطر مردانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی آزارو پورهوم کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

عطر اصل مردانه آزارو پورهوم نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:04
توسط : مدیر سایت

عطر اصل مردانه ورساچه اروس مردانه


برای خرید عطر مردانه Versace Eros Pour Homme و مشاهده مشخصات آن بر روی نام عطر کلیک کنید. برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در برترین فروشگاه عطر، بر روی لینک قیمت ادکلن کلیک کنید و انواع عطرهای زنانه اصل و برند را با قیمت های مختلف مشاهده کنید.
برای مشاهده مشخصات عطر که اینجا معرفی می کنیم ورساچه اروس مردانه، و مطالعه نظرات کاربران در مورد آن، بر روی ورساچه اروس مردانه کلیک کنید. مشخصات ورساچه اروس مردانه:
این عطر مردانه از قرارگیری انواع روایح شیک و خوشبو به وجود آمده اند و همگی آنها در دسته عطرهای معطر فوژه طبقه بندی می شوند. اورلین گیشارد اسم عطار این عطر است. مبدا ورساچه اروس مردانه ایتالیا است.
اسانس های معطر فوژه این عطر به شرح زیر است:
این ادکلن اورجینال محصول برند ورساچه در سال 2012 است.
مشخصات رایحه: لیمو ترش، سیب ، نعناع اسانس های نت ابتدایی هستند.
دانه تونکا ، شمعدانی ، آمبروکسان اسانس های نت میانی عطر هستند.
وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر اسانس های نت پایانی هستند.
عطر مردانه معتدل است.



امتیاز :

ورساچه اروس مردانه نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:03
توسط : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت)


عطر و ادکلن مردانه لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت) عطری از برند مشهور لالیک از کشور فرانسه است. لالیک این عطرمردانه را در سال 2013 به بازار عطرهای خنک معرفی کرد. ادکلن لالیک مشکی اسپرت بعد از عرضه به بازارهای جهانی، به قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار راه یافت و بسیار مشهور شد.
ترکیبی از آمیزه های چوبی معطر متفاوت و بسیار معطر در کنار هم عطری مردانه بسیار شیک و خوشبو را رقم زده اند. در ادامه به معرفی بهترین آنها خواهیم پرداخت.
عطر لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت) در رده عطرهای چوبی معطر دسته بندی می شود. چوبی معطر در میان عطرهای مردانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر ناتالی لارسن است. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. ناتالی لارسن هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت):
اگر رد بوی رایحه را دنبال کنید، ملاحظه خواهید کرده که بعد از اسپری اولین پاف از عطر، اولین بویی که احساس می شود، مجموعه ای از اسانس های ترنج ، گریپ فروت ، جوز هستند. این بوی نسبتاً قوی و با ردی تند هستند. بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شود. بعد کم کم بویی ملایم تر احساس می شود، که مربوط به اسانس های میانی عطر هستند. ترکیب آمیزه های اسطوخودوس ، سرو ، آب نت میانی عطر را تشکیل می دهند. بوی حاصل از ترکیب اسانس های میانی عطر، بعد از بروز، مدت بیشتری در فضا ماندگار می شوند. آخرین نت، اسانس های نت پایانی هستند. این اسانس ها زمان بیشتری می مانند. در نت پایانی این عطر با ترکیبی از آمیزه های مشک ، خس خس ، چوب کشمیر روبرو هستیم.
طبیعت عطر:
لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت) یک عطر خنک است.
برای خرید عطر، بر روی خرید عطر مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن های مردانه از انواع برندهای ارزان قیمت تا عطرهای نیش گران قیمت را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرها در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.



امتیاز :

لالیک مشکی اسپرت نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:02
توسط : مدیر سایت

ادکلن مردانه لالیک وایت (لالیک سفید)


لالیک ادکلن لالیک وایت (لالیک سفید) را در سال 2008 معرفی و عرضه کرد.
لالیک برندی از فرانسه است. لالیک وایت (لالیک سفید) نت های مرکباتی معطر دارد. لالیک وایت (لالیک سفید) خنک است. کریستین ناگل از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
نت اولیه، میانی و پایه:
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از نت های ترنج ، برگ درخت نارنج، لامی ، تمبر هندی استفاده شده است. نت میانی عطر شامل روایح بنفشه ، هل ، جوز ، فلفل هستند. مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر از روایح نت پایانی عطر هستند. برای انوع عطر مردانه لالیک وایت (لالیک سفید) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی لالیک سفید کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

لالیک سفید نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:02
توسط : مدیر سایت

عطر اصل دیویدف زینو


عطری که قصد معرفی آن را داریم، عطر فوق العاده ای از برند دیویدوف در سال 1988 معرفی شد. این عطر اصل مردانه دیویدف زینو نام دارد. این ادکلن از محصولات برند دیویدوف است.
دیویدف زینو در دسته بویایی شرقی چوبی است و روایح متنوعی دارد.
میشل آلمیراک خالق رایحه آن دیویدف زینو است. این عطر مردانه گرم است.
مشخصات رایحه عطر:
نت اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
ترنج ، اقاقیای برزیلی ، اسطوخودوس ، سالویا اسکلاریا هستند.
نت میانی عطر شامل ترکیبات زیر است: رز ، شمعدانی ، یاس، گل برف
نت پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید
برای اطلاع از قیمت عطر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اصل دیویدف زینو نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:01
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه مون بلان اکسپلورر


مون بلان اکسپلورر از برند مون بلان ، یکی از بهترین شرکت های مطرح عطرسازی است که عطرهای آن طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد.
این عطر اصل از عطرهای پرفروش و محبوب این برند است. مون بلان اکسپلورر در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
ادو پرفیوم مردانه مون بلان اکسپلورر گزینه ای مناسب برای انتخاب به عنوان عطر امضا یا هدیه به یک دوست است.
مشخصات رایحه ای عطر: گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از بهترین مواد در صنعت عطرسازی هستند که مردانه در بازار موجود هستند.
عطار:
این عطر را آنتوان میزندی، اولیویه پسکاکس، جوردی فرناندز، با ترکیب انواع آمیزه های متفاوت و بسیار خوشبو، با رایحه ای بینظیر و ماندگار مون بلان اکسپلورر را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
بعد از اسپری اولین پاف شاهد رد بویی از اسانس های ترنج ، سالویا اسکلاریا، فلفل صورتی هستیم. اسانس های نت اولیه عطر ابتدا با بوی تندی ظاهر و بعد از گذشت دقایقی از بین می روند.
اسانس میانی:
بعد از دقایقی اسانس های موجود در نت میانی عطر شامل خس خس ، چرم نمایان می شوند.
اسانس اولیه:
در نت پایانی اسانس های نعناع هندی ، کاکائو ، آمبروکسان، چوب آکیگالا، هستند.

برای خرید این عطر، بر روی خرید ادکلن مردانه کلیک کرده و انواع عطرهای مردانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه عطر مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی مون بلان اکسپلورر اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.



امتیاز :

عطر اورجینال مردانه مون بلان اکسپلورر نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:01
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال زنانه لالیک لامور (له آمور)


لالیک ادکلن اصل لالیک لامور (له آمور) را در سال 2013 عرضه و جهانیان را با رایحه خوش و بینظیر آن شگفت زده کرد.
لالیک برندی مطرح از کشور فرانسه است و عطرهای آن شهرت جهانی دارد و در ایران بسیار محبوب و پرفروش است. اگر از دوستداران محصولات فرانسه هستید، لالیک لامور (له آمور) می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در L'Amour از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای گلی چوبی مُشکی قرار داده است. طبیعت عطر لالیک لامور (له آمور) خنک است. ناتالی لارسن از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، بهار نارنج، رز استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، سدر ، چوب صندل سفید از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای قیمت ادکلن زنانه لالیک لامور (له آمور) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی لالیک لامور کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اورجینال زنانه لالیک لامور نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:00
توسط : مدیر سایت

ادکلن اصل زنانه کالوین کلین ایفوریا زنانه (سی کی یوفوریا زن)


عطر شرقی گلی از کنار هم چیده شدن روایح بسیار شیک و خوشبویی به وجود آمده است. دومنیک روپیون، کارلوس بنایم، لاک دانگ اسم عطار این عطر است.
ترکیبات شرقی گلی این عطر به شرح زیر است:
این عطر اصل محصول برند کالوین کلین در سال 2005 است. انار اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
لاله مردابی، ارکیده از اسانس های نت میانی عطر هستند.
مشک ، کهربا، بنفشه ، چوب ماهون اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
کالوین کلین ایفوریا زنانه (سی کی یوفوریا زن) از عطرهای ساخته شده در کشور ایالات متحده است. طبع این عطر زنانه گرم است.
برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در فروشگاه، بر روی لینک قیمت ادکلن کلیک کنید و انواع عطرها در قیمت های مختلف را مشاهده کنید.
برای مشاهده اطلاعات کامل عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه (سی کی یوفوریا زن)، و مطالعه نظرات کاربران، بر روی ایفوریا زنانه کلیک کنید. برای خرید عطر زنانه Euphoria for Women و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.



امتیاز :

سی کی یوفوریا زن نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:58
توسط : مدیر سایت

عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک


ادکلن برند جگوار کلاسیک بلک در سال 2009 به بازار عطرهای شرقی فوژه خوشبو معرفی و عرضه شد. سازنده این ادکلن برند مردانه برند جگوار است. ادکلن جگوار کلاسیک بلک می تواند یکی از انتخاب های شایسته برای عطر امضا برای استفاده روزمره باشد. ادکلن مردانه جگوار کلاسیک بلک تولیدی کشور انگلستان است.
دومنیک پریساس خالق ماهر این اثر هنرمندانه و جذاب است.
جگوار کلاسیک بلک Classic Black از کنار هم قرار دادن سویه ای هوشمندانه از آمیزه های بسیار خوشبوی شرقی فوژه به وجود آمد.
اسانس های اولیه عطر ترکیبی از نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب است. اسانس میانی شامل مجموعه رایحه های مشک ، آب دریا ، شمعدانی ، هل ، چای است. اسانس پایانی عطر از قرار گرفتن دانه تونکا ، مشک ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید در کنار یکدیگر به وجود آمده است. جگوار کلاسیک بلک از عطرهای خنک و فوق العاده جذاب است.
برای قیمت عطر مردانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی جگوار کلاسیک بلک کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:57
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه دیور هوم اینتنس


دیور بعد از عرضه دیور هوم اینتنس در سال 2007 طرفداران برندش را شگفت زده کرد. عطر و ادکلن دیور هوم اینتنس بعد از انتشار در بازار عطر، علاوه بر شگفتی که برای عطربازان به وجود آورد، به یک عطر پرفروش تبدیل شد و در قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار فروشگاه های عطر قرار گرفت. عطر اصل مردانه دیور هوم اینتنس محصول کشور فرانسه است.
عطرسازان هنرمند و مشهوری مانند فرانسوا دماشی برای خلق بوی بینظیر و ماندگار آن تلاش کردند. آنها با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه رایحه عطر را به وجود آوردند.
دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense از عطرهای گروه بویایی چوبی گلی مُشکی است و ترکیبات متنوع و جذابی دارد.
اسانس اولیه عطر شامل کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق است. طبعیت این عطر گرم است.
برای قیمت عطر مردانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی دیور هوم اینتنس کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران عطرافشان در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

عطر اورجینال مردانه دیور هوم اینتنس نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:57
توسط : مدیر سایت

صفحات سایت

تعداد صفحات : 20





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .