جستجوگر پیشرفته






عطر اصل جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (جورجیو آرمانی آکوا پروفوم)


عطری که اکنون قصد معرفی آن را داریم، عطری بینظیر و محصول کمپانی جیورجیو آرمانی است و در سال 2015 معرفی شد. این عطر اورجینال مردانه جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو آکوا پروفوم نام دارد. این عطر اورجینال از محصولات برند جیورجیو آرمانی است.
عطر های این کمپانی ساخت کشور ایتالیا هستند.
ترکیبات متفاوتی برای خلق این اثر هنرمندانه در کنار هم گرد آمده اند و هر کدام از آنها نقش بسزایی در بینظیری رایحه آن داشته اند. در ادامه به معرفی مشخصات رایحه ای این عطر خواهیم پرداخت.
جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (جورجیو آرمانی آکوا پروفوم) در دسته بویایی معطر آبزی دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
آلبرتو موریلاس خالق رایحه ماندگار جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (جورجیو آرمانی آکوا پروفوم) است. این عطر مردانه خنک است.
مشخصات رایحه عطر:
برخی عطرها نت نتی و برخی سه نتی هستند. اما اغلب عطرهای اصل و برند، از سه نت اولیه، میانی و پایه ساخته شده اند.
نت اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
بوی خوشبو و معطر حاصل از ترکیب آمیزه های نت اولیه عطر، در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این بوی خوش حاصل ترکیب اسانس های ترنج ، آب دریا هستند.
نت میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
بعد از خودنمایی نت اولیه، نوبت به نت میانی می رسد. بعد از نت های اولیه بروز می کنند. عطر و بوی نت میانی حاصل ترکیب اسانس های سالویا ، شمعدانی ، رزماری هستند.
نت پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
نت پایانی عطر شامل رایحه های نعناع هندی ، روایح دودی هستند. این اسانس ها مدت زمان بیشتری باقی مانده و خط بوی بینظیری را به جا می گذارند.
برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اصل جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 16:53
توسط : مدیر سایت

عطر اصل بنتلی اینتنس ادو پرفیوم


بنتلی اینتنس ادو پرفیوم محصول بنتلی در سال 2013 است. بنتلی این عطر را با نام بنتلی اینتنس ادو پرفیوم وارد بازار عطر و ادکلن کرد.
انگلستان مبدا این عطر است.
مشخصات رایحه:
گروه بویایی:
شرقی ادویه ای
نام عطار:
ناتالی لارسن
نت اولیه عطر شامل:
ترنج ، فلفل ، برگ خشک برگبو
نت میانی عطر شامل:
شمعدانی ، دارچین ، روایح چوبی، سالویا اسکلاریا
نت پایه عطر:
لوبان ، نعناع هندی ، سدر ، چرم ، روایح دودی
طبع عطر:
عطر گرم است.
برای اطلاع از آخرین قیمت انواع عطرهای اصل و برند با تخفیفات ویژه بر روی قیمت عطر کلیک کنید.
برای خرید عطر بنتلی اینتنس کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اصل بنتلی اینتنس ادو پرفیوم نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:41
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم)


این عطر مردانه محصول برند هرمس مختص طرفداران این برند در سال {year}} توسط خالق خود ژان کلود النا معرفی شد. جهت مشاهده خرید عطر مردانه Terre d'Hermes Parfum و مطالعه ویژگی های کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.
تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبوی چوبی چایپر در کنار هم به وجود آمده اند. این آمیزه ها به شرح زیر است:
نت ابتدایی:
پرتقال، گریپ فروت اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
نت میانی:
سنگ آتشزنه از اسانس های نت میانی عطر هستند.
نت پایانی:
لوبان ، خزه درخت بلوط ، روایح چوبی اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
عطر مردانه از فرانسه طبع معتدل دارد.
برای اطلاع از قیمت عطرها بر روی لینک قیمت عطر کلیک کنید و مشخصات انواع عطرها را با هم مقایسه کنید.
برای دیدن مشخصات کامل یا قیمت عطر تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم)، بر روی تق هرمس کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اورجینال مردانه تق هرمس پرفیوم نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:36
توسط : مدیر سایت

عطر اصل مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)


دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از برند دیور شرکت سازنده این عطر محبوب جهانی است.
این عطر اصل از عطرهای پرفروش و پرطرفدار این برند است. دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
ادو تویلت مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) یکی از عطرهای محبوب طی سالهای اخیر بوده است.
مشخصات رایحه ای عطر: گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از بهترین مواد در صنعت عطرسازی هستند که مردانه در بازار موجود هستند. دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از عطرهای با طبیعت معتدل است.

عطار:
این عطر را فرانسوا دماشی، با بهره گیری از انواع آمیزه های متنوع و بسیار خوشبو، با رایحه ای با پخش بو و ماندگاری بسیار عالی را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
ترنج ، فلفل نت های اولیه هستند و بلافاصله بعد از اسپری ظاهر می شوند.
اسانس میانی:
نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان نت های میانی هستند.
اسانس پایانی:
سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان نت های پایانی دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) هستند.
برای خرید این عطر، بر روی قیمت عطر مردانه کلیک کرده و انواع عطرهای مردانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه عطر مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی دیور ساواج   ساواج اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.



امتیاز :

کریستین دیور ساواج نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:33
توسط : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)


آمواج بعد از عرضه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) در سال 2012 طرفداران برندش را شگفت زده کرد. عطر اصل آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) بعد از انتشار در بازار عطر، علاوه بر شگفتی که برای عطربازان به وجود آورد، به یک عطر پرفروش تبدیل شد و در قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار فروشگاه های عطر قرار گرفت. عطر و ادکلن مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) محصول کشور عمان است.
عطرسازان هنرمند و مشهوری برای خلق رایحه بینظیر این عطر تلاش کردند.
آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) Interlude for Men از عطرهای گروه بویایی شرقی چوبی است و ترکیبات متنوع و جذابی دارد.
برای خرید ادکلن مردانه اصل به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده اطلاعات کامل عطری که در این مقاله معرفی کردیم بر روی آمواج اینترلود  آمواژ اینترلود کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران آن در مورد این عطر مطلع شوید.
اسانس اولیه عطر ترکیبی از ترنج ، فلفل ، پونه کوهی است. اسانس میانی عطر ترکیبی از کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس است. اسانس پایانی عطر ترکیبی از روایح نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود است. این عطر گرم است.



امتیاز :

ادکلن اصل مردانه آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:05
توسط : مدیر سایت

عطر و ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس


برند دیور از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. دیور در سال 2007 ادکلن اورجینال دیور هوم اینتنس را معرفی و روانه بازار کرد.
دیور کمپانی متعلق به فرانسه است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های چوبی گلی مُشکی در کنار هم چیده شده اند. فرانسوا دماشی خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. دیور هوم اینتنس از عطرهای گرم و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای خرید ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی دیور هوم اینتنس مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

دیور هوم اینتنس نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:01
توسط : مدیر سایت

عطر مردانه دیور هوم اینتنس


ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس محصولی از برند دیور ساخت فرانسه است. این عطر جذاب مردانه در سال 2007 به بازار عطرهای گرم عرضه شد. عطر اورجینال دیور هوم اینتنس بعد از عرضه به بازار جهانی عطر سهم فروش و محبوبیت زیادی به دست آورد. بعد از ورود ادو پرفیوم مردانه دیور هوم اینتنس به بازار عطر ایران، به قفسه عطرهای محبوب و پرفروش عطر فروشی ها راه یافت.
بوی قوی و خوشبوی دیور هوم اینتنس از مجموعه مواد طبیعی و کمیابی خلق شده اند. در ادامه به شرح مشخصات بویایی عطر می پردازیم. دیور هوم اینتنس از نظر بویایی در دسته عطرهای چوبی گلی مُشکی قرار گرفته و دسته بندی می شود. عطرهای با بوی چوبی گلی مُشکی بسیار خوشبو و پرطرفدار هستند. فرانسوا دماشی از عطار های بسیار توانمند و مشهور در صنعت عطرسازی است. او خالق رایحه این عطر بینظیر است.
اسانس های تشکیل دهنده دیور هوم اینتنس:
اولین بویی که بعد از اولین اسپری عطر احساس می شود ترکیبی از اسانس های کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق هستند. خط بویی کمی تند و تیز که پس از افشانده شدن در فضا طنین انداز شده و بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و دیگر احساس نمی شوند. دیور هوم اینتنس یک عطر گرم است.
بر روی خرید عطر مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن اورجینال های مردانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه عطر عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.



امتیاز :

عطر مردانه دیور هوم اینتنس نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:59
توسط : مدیر سایت

ادکلن اورجینال مردانه لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)


عطر چوبی معطر از کنار هم چیده شدن روایح بسیار شیک و خوشبویی به وجود آمده است. ناتالی لارسن اسم عطار این عطر است.
ترکیبات چوبی معطر این عطر به شرح زیر است:
این عطر اصل محصول برند لالیک در سال 2006 است. سرو اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
خس خس از اسانس های نت میانی عطر هستند.
مشک ، چوب کشمیر اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) از عطرهای ساخته شده در کشور فرانسه است. طبع این عطر مردانه گرم است.
برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در فروشگاه، بر روی لینک قیمت روز ادکلن کلیک کنید و انواع عطرها در قیمت های مختلف را مشاهده کنید.
برای مشاهده اطلاعات کامل عطر لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)، و مطالعه نظرات کاربران، بر روی انکر نویر لالیک مشکی کلیک کنید. برای خرید عطر مردانه Encre Noire و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن اورجینال مردانه لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:55
توسط : مدیر سایت

ادکلن اورجینال مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه


ادکلن اصل مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه محصول آرماف است. آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه در سال 2015 به بازار عطرهای خنک معرفی شد. عطر و ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه بعد از معرفی محبوبیت زیادی به دست آورد. بعد از معرفی ادو تویلت مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه به قفسه عطرهای محبوب و پرفروش عطر فروشی ها راه یافت.
آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه از نظر رایحه در دسته عطرهای چوبی ادویه ای گروه بندی می شود. عطرهای با بوی چوبی ادویه ای بسیار خوشبو و معطر هستند. عطاران این عطر از عطار های بسیار حاذق در حوزه عطر و ادکلن هستند.
ترکیب بویایی آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه: آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه یک عطر خنک است.
ترکیب اسانس های ابتدایی:
ترنج ، لیمو ترش، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس
ترکیب اسانس های میانی:
رز ، یاس، چوب درخت قان
ترکیب اسانس های پایه:
مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، عنبر

بر روی خرید ادکلن مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن اورجینال های مردانه در برندهای متفاوت با قیمت های متنوع ارزان و گران را مشاهده کنید.
در فروشگاه عطر عطرافشان، عطر ادکلن های زنانه و مردانه متنوع هستند. با کلیک بر روی هر کدام از عطرها مشخصات کامل و نظرات کاربران در مورد آن عطر قابل مشاهده است.



امتیاز :

ادکلن اورجینال مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:48
توسط : مدیر سایت

عطر کرید اونتوس مردانه


برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک نام عطر کلیک کنید. در سال 2010 کمپانی کرید، ادکلن اصل کرید اونتوس مردانه  اونتوس را معرفی کرد. کرید عطر اصل کرید اونتوس مردانه، را به فروشگاه های عطر و ادکلن عرضه کرد.
در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
کرید اونتوس مردانه در دسته عطرهای در رده بویایی چایپر میوه ای دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی و جذابی است و اسانس های متعلق به این عطر را در ادامه بررسی می کنیم.
طبع این عطر مردانه خنک است. اولیویه کرید سیکس جنریشن، اروین کرید سون جنریشن، ژان کریستوف هری نام عطار این عطر است.
اسانس های این عطر:
اسانس اولیه عطر شامل آمیزه های زیر است:
ترنج ، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس

اسانس میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
رز ، نعناع هندی ، یاس، چوب درخت قان

اسانس پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
مشک ، وانیل ، خزه درخت بلوط ، عنبر
برای خرید انواع عطر لینک خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر کرید اونتوس مردانه نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:44
توسط : مدیر سایت

صفحات سایت

تعداد صفحات : 20





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .