جستجوگر پیشرفته






ادکلن ساواج


برای خرید عطر مردانه Dior Sauvage و مشاهده مشخصات آن بر روی نام عطر کلیک کنید. برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در برترین فروشگاه عطر، بر روی لینک قیمت روز ادکلن کلیک کنید و انواع عطرهای زنانه اصل و برند را با قیمت های مختلف مشاهده کنید.
برای مشاهده مشخصات عطر که اینجا معرفی می کنیم دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)، و مطالعه نظرات کاربران در مورد آن، بر روی ادکلن ساواج کلیک کنید. مشخصات دیور ساوج (کریستین دیور ساواج):
این عطر مردانه از قرارگیری انواع روایح شیک و خوشبو به وجود آمده اند و همگی آنها در دسته عطرهای مرکباتی معطر طبقه بندی می شوند. فرانسوا دماشی اسم عطار این عطر است. مبدا دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) فرانسه است.
اسانس های مرکباتی معطر این عطر به شرح زیر است:
این ادکلن اصل محصول برند دیور در سال 2015 است.
مشخصات رایحه: ترنج ، فلفل اسانس های نت ابتدایی هستند.
نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان اسانس های نت میانی عطر هستند.
سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان اسانس های نت پایانی هستند.
عطر مردانه معتدل است.



امتیاز :

ادکلن ساواج نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 12:28
توسط : مدیر سایت

عطر اصل مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)


Dior Sauvage
در اینجا به معرفی و شرح مختصری از عطر مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) می پردازیم.
عطر اصل دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) در سال 2015 به بازار عطرهای مرکباتی معطر خوشبو معرفی و عرضه شد. صاحب امتیاز این ادکلن مردانه برند دیور است. عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) می تواند یکی از انتخاب های شما برای استفاده مداوم باشد. عطر و ادکلن مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) محصول فرانسه است.
فرانسوا دماشی نام عطار این عطر است.
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از کنار هم چیدن آمیزه های مرکباتی معطر جذابی خلق شده است. از آمیزه های بسیار خوشبوی
اسانس های اولیه عطر شامل ترنج ، فلفل است. اسانس میانی شامل نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان است. اسانس پایانی عطر شامل سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان است. دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از عطرهای معتدل است.
برای قیمت عطر مردانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی ساواج دیور کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 12:27
توسط : مدیر سایت

دیور ساوج


ادکلن اورجینال مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) عطری از برند مشهور دیور از کشور فرانسه است. دیور این عطرمردانه را در سال 2015 به بازار عطرهای معتدل معرفی کرد. ادکلن اورجینال دیور ساواج بعد از عرضه به بازارهای جهانی، به قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار راه یافت و بسیار مشهور شد.
ترکیبی از آمیزه های مرکباتی معطر متفاوت و بسیار معطر در کنار هم عطری مردانه بسیار شیک و خوشبو را رقم زده اند. در ادامه به معرفی بهترین آنها خواهیم پرداخت.
عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) در رده عطرهای مرکباتی معطر دسته بندی می شود. مرکباتی معطر در میان عطرهای مردانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر فرانسوا دماشی است. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. فرانسوا دماشی هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده دیور ساوج (کریستین دیور ساواج):
اگر رد بوی رایحه را دنبال کنید، ملاحظه خواهید کرده که بعد از اسپری اولین پاف از عطر، اولین بویی که احساس می شود، مجموعه ای از اسانس های ترنج ، فلفل هستند. این بوی نسبتاً قوی و با ردی تند هستند. بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شود. بعد کم کم بویی ملایم تر احساس می شود، که مربوط به اسانس های میانی عطر هستند. ترکیب آمیزه های نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان نت میانی عطر را تشکیل می دهند. بوی حاصل از ترکیب اسانس های میانی عطر، بعد از بروز، مدت بیشتری در فضا ماندگار می شوند. آخرین نت، اسانس های نت پایانی هستند. این اسانس ها زمان بیشتری می مانند. در نت پایانی این عطر با ترکیبی از آمیزه های سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان روبرو هستیم.
طبیعت عطر:
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) یک عطر معتدل است.
برای خرید عطر، بر روی خرید عطر مردانه کلیک کنید و انواع ادکلن برند های مردانه از انواع برندهای ارزان قیمت تا عطرهای نیش گران قیمت را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرها در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.



امتیاز :

دیور ساوج نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 12:23
توسط : مدیر سایت

عطری که اکنون قصد معرفی آن را داریم، عطری بینظیر و محصول کمپانی دیور است و در سال 2015 معرفی شد. این ادکلن اورجینال مردانه ادکلن ساواج دیور نام دارد. این عطر اصل از محصولات برند دیور است.

عطر های این کمپانی ساخت کشور فرانسه هستند.
ترکیبات متفاوتی برای خلق این اثر هنرمندانه در کنار هم گرد آمده اند و هر کدام از آنها نقش بسزایی در بینظیری رایحه آن داشته اند. در ادامه به معرفی مشخصات رایحه ای این عطر خواهیم پرداخت.
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) در دسته بویایی مرکباتی معطر دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
فرانسوا دماشی خالق رایحه ماندگار دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) است. این عطر مردانه معتدل است.
مشخصات رایحه عطر:
برخی عطرها نت نتی و برخی سه نتی هستند. اما اغلب عطرهای اصل و برند، از سه نت اولیه، میانی و پایه ساخته شده اند.
نت اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
بوی خوشبو و معطر حاصل از ترکیب آمیزه های نت اولیه عطر، در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این بوی خوش حاصل ترکیب اسانس های ترنج ، فلفل هستند.
نت میانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
بعد از خودنمایی نت اولیه، نوبت به نت میانی می رسد. بعد از نت های اولیه بروز می کنند. عطر و بوی نت میانی حاصل ترکیب اسانس های نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان هستند.
نت پایانی عطر شامل ترکیبات زیر است:
نت پایانی عطر شامل رایحه های سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان هستند. این اسانس ها مدت زمان بیشتری باقی مانده و خط بوی بینظیری را به جا می گذارند.
برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن ساواج دیور نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 12:20
توسط : مدیر سایت

عطر ساواج دیور


ادکلن برند دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) در سال 2015 به بازار عطرهای مرکباتی معطر خوشبو معرفی و عرضه شد. سازنده این ادکلن مردانه برند دیور است. عطر اصل دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) می تواند یکی از انتخاب های شایسته برای عطر امضا برای استفاده روزمره باشد. عطر اصل مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) تولیدی کشور فرانسه است.
فرانسوا دماشی خالق ماهر این اثر هنرمندانه و جذاب است.
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) Dior Sauvage از کنار هم قرار دادن سویه ای هوشمندانه از آمیزه های بسیار خوشبوی مرکباتی معطر به وجود آمد.
اسانس های اولیه عطر ترکیبی از ترنج ، فلفل است. اسانس میانی شامل مجموعه رایحه های نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان است. اسانس پایانی عطر از قرار گرفتن سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان در کنار یکدیگر به وجود آمده است. دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از عطرهای معتدل و فوق العاده جذاب است.
برای انوع عطر مردانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی عطر ساواج دیور کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

عطر ساواج دیور نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 12:17
توسط : مدیر سایت

ساواج


عطر مرکباتی معطر از کنار هم چیده شدن روایح بسیار شیک و خوشبویی به وجود آمده است. فرانسوا دماشی اسم عطار این عطر است.
ترکیبات مرکباتی معطر این عطر به شرح زیر است:
این ادکلن محصول برند دیور در سال 2015 است. ترنج ، فلفل اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان از اسانس های نت میانی عطر هستند.
سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از عطرهای ساخته شده در کشور فرانسه است. طبع این عطر مردانه معتدل است.
برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در فروشگاه، بر روی لینک قیمت روز ادکلن کلیک کنید و انواع عطرها در قیمت های مختلف را مشاهده کنید.
برای مشاهده اطلاعات کامل عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)، و مطالعه نظرات کاربران، بر روی ساوج کلیک کنید. برای خرید عطر مردانه Dior Sauvage و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 11:52
توسط : مدیر سایت

عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)


دیور عطر و ادکلن دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) را در سال 2015 عرضه و جهانیان را با رایحه خوش و بینظیر آن شگفت زده کرد.
دیور برندی مطرح از کشور فرانسه است و عطرهای آن شهرت جهانی دارد و در ایران بسیار محبوب و پرفروش است. اگر از دوستداران محصولات فرانسه هستید، دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Dior Sauvage از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای مرکباتی معطر قرار داده است. طبیعت عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) معتدل است. فرانسوا دماشی از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، فلفل استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید ادکلن مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی عطر دیور ساوج کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 11:51
توسط : مدیر سایت

ادکلن دیور ساواج


دیور عطر و ادکلن دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) را در سال 2015 عرضه و جهانیان را با رایحه خوش و بینظیر آن شگفت زده کرد.
دیور برندی مطرح از کشور فرانسه است و عطرهای آن شهرت جهانی دارد و در ایران بسیار محبوب و پرفروش است. اگر از دوستداران محصولات فرانسه هستید، دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Dior Sauvage از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای مرکباتی معطر قرار داده است. طبیعت عطر دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) معتدل است. فرانسوا دماشی از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، فلفل استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید ادکلن مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی دیور ساواج کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن برند مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 11:51
توسط : مدیر سایت


دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از برند دیور ، یکی از بهترین شرکت های مطرح عطرسازی است که عطرهای آن طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد.
این ادکلن اصل از عطرهای پرفروش و محبوب این برند است. دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
ادو تویلت مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) گزینه ای مناسب برای انتخاب به عنوان عطر امضا یا هدیه به یک دوست است.
مشخصات رایحه ای عطر: گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از بهترین مواد در صنعت عطرسازی هستند که مردانه در بازار موجود هستند.
عطار:
این عطر را فرانسوا دماشی، با ترکیب انواع آمیزه های متفاوت و بسیار خوشبو، با رایحه ای بینظیر و ماندگار دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
بعد از اسپری اولین پاف شاهد رد بویی از اسانس های ترنج ، فلفل هستیم. اسانس های نت اولیه عطر ابتدا با بوی تندی ظاهر و بعد از گذشت دقایقی از بین می روند.
اسانس میانی:
بعد از دقایقی اسانس های موجود در نت میانی عطر شامل نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان نمایان می شوند.
اسانس اولیه:
در نت پایانی اسانس های سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان، هستند.
دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) از عطرهای با طبیعت معتدل است.
برای خرید این عطر، بر روی قیمت عطر مردانه کلیک کرده و انواع عطرهای مردانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه عطر مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی ساواج دیور پرفیوم اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.



امتیاز :

عطر و ادکلن مردانه دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 11:50
توسط : مدیر سایت

دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) یک عطر بسیار خوشبو و محصول سال 2015 است. برند دیور این عطر را با نام Dior Sauvage دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) وارد بازار عطر و ادکلن کرد.
عطرهای برند دیور محصول کشور فرانسه هستند.
مشخصات رایحه:
گروه بویایی: مرکباتی معطر
نام عطار: فرانسوا دماشی

در رایحه نهایی عطر، اسانس های تشکیل دهنده آن، سازنده بوی نهایی عطر هستند. بویی که بعد از افشانده شدن عطر در فضا پیچیده و بسته به کیفیت عطر پخش و ماندگار می شود.
اسانس اولیه عطر شامل:
ترنج ، فلفل
اسانس میانی عطر شامل:
نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان
اسانس پایه عطر شامل:
سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان
طبیعت عطر معتدل است.
برای اطلاع از آخرین قیمت انواع عطرهای برند با تخفیفات ویژه بر روی قیمت عطر کلیک کنید.
برای خرید عطر دیور ساواج پرفیوم کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن اصل دیور ساوج (کریستین دیور ساواج) نوشته شده در جمعه 19 آبان 1402 ساعت 11:49
توسط : مدیر سایت

صفحات سایت

تعداد صفحات : 20





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .