جستجوگر پیشرفته






عطر شنل بلو


شنل بلو یک عطر بسیار خوشبو و محصول سال 2010 است. برند شنل این عطر را با نام Bleu de Chanel شنل بلو وارد بازار عطر و ادکلن کرد.
عطرهای برند شنل محصول کشور فرانسه هستند.
مشخصات رایحه:
گروه بویایی: چوبی معطر
نام عطار: ژاک پولژ

در رایحه نهایی عطر، اسانس های تشکیل دهنده آن، سازنده بوی نهایی عطر هستند. بویی که بعد از افشانده شدن عطر در فضا پیچیده و بسته به کیفیت عطر پخش و ماندگار می شود.
اسانس اولیه عطر شامل:
لیمو ترش، نعناع هندی ، نعناع ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، یاس، گریپ فروت ، لابدانیوم، جوز ، زنجبیل ، فلفل صورتی ، روایح دودی

طبیعت عطر خنک است.
برای اطلاع از آخرین قیمت انواع عطرهای برند با تخفیفات ویژه بر روی قیمت ادکلن کلیک کنید.
برای شنل بلو کلیک کنید.



امتیاز :

شنل بلو نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:51
توسط : مدیر سایت

عطر اصل مردانه کرید اونتوس مردانه


در سال 2010 ادکلن بسیار خوشبوی کرید اونتوس مردانه ساخته و به برترین عطر فروشی های سراسر جهان راه یافت. سازنده این عطر خارق العاده مردانه از عطاران برند کرید است که بسیار حاذق و توانمند است. این ادکلن بعد از عرضه به بازار عطر، محبوبیت زیادی کسب کرد.
ادکلن اورجینال مردانه کرید اونتوس مردانه ساخت فرانسه است. این عطر محبوب اسانس های متنوع و جذابی دارد که هر کدام نقشی بسزا در بوی خوش آن ایفا می کنند. کرید اونتوس مردانه Aventus از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبو و شیک و ماندگار چایپر میوه ای به وجود آمده است. اولیویه کرید سیکس جنریشن، اروین کرید سون جنریشن بر روی خلق رایحه بینظیر عطر کار کردند. عناصر کمیاب، خاص و بینظیری رایحه این عطر را خلق کردند.
اسانس های تشکیل دهنده عطر:
اسانس اولیه عطر:
ترنج ، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس
اسانس میانی عطر:
رز ، نعناع هندی ، یاس، چوب درخت قان
اسانس پایه عطر:
مشک ، وانیل ، خزه درخت بلوط ، عنبر
کرید اونتوس مردانه از عطرهای خنک و فوق العاده مردانه جذاب است.
برای خرید ادکلن مردانه مختلف تولید شده توسط کمپانی های مختلف به فروشگاه عطر عطرافشان مراجعه کنید و انواع پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوکلن یا ... را خرید کنید. برای مشاهده مشخصات کاملتر محصول یا قیمت بر روی کرید اونتوس مردانه کلیک کنید.



امتیاز :

کرید اونتوس مردانه نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:51
توسط : مدیر سایت

ادکلن مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم)


برند هرمس از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. هرمس در سال 2009 عطر اصل تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) را معرفی و روانه بازار کرد.
هرمس کمپانی متعلق به فرانسه است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های چوبی چایپر در کنار هم چیده شده اند. ژان کلود النا خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های پرتقال، گریپ فروت جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند سنگ آتشزنه است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های لوبان ، خزه درخت بلوط ، روایح چوبی است. تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) از عطرهای معتدل و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای قیمت ادکلن مردانه تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی تق هرمس پرفیوم مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن مردانه تق هرمس پرفیوم نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:50
توسط : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه - زنانه تام فورد توسکان لدر


برند تام فورد از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. تام فورد در سال 2007 ادکلن تام فورد توسکان لدر را معرفی و روانه بازار کرد.
تام فورد کمپانی متعلق به ایالات متحده است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های رایحه های چرمی در کنار هم چیده شده اند. خالقان رایحه این عطر، از عطاران خلاق و خوش ذوق هنر عطرسازی هستند که این عطر را ساختند.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های آویشن ، تمشک ، زعفران جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند یاس، صمغ کندر است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های کهربا، چرم ، روایح چوبی، جیر است. تام فورد توسکان لدر از عطرهای گرم و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای انوع عطر مردانه - زنانه تام فورد توسکان لدر به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی تام فورد توسکان لدر مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن اصل مردانه - زنانه تام فورد توسکان لدر نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:49
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود (مشکی)


در سال 2009 کمپانی دسکوارد2، عطر اورجینال دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود را عرضه کرد. شرکت عطر دسکوارد2 دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود (مشکی)، را به بازار عطر معرفی کرد.
عطر های این کمپانی ساخت کشور کانادا هستند.
هویت یک عطر به رایحه آن است که خود ترکیب چند ماده اولیه است. در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود (مشکی) در گروه بویایی رایحه های چوبی دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی است.
دافنه بوژه از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی رایحه بینظیر این عطر را خلق کرده است. طبع این عطر مردانه معتدل است.
اسانس های عطر:
عطرها مجموعه ای از اسانس های مختلف هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:
اسانس اولیه عطر شامل ترکیبات زیر است:
آمیزه های موجود در نت اولیه عطر در اولین لحظه افشاندن عطر بروز می کنند. این آمیزه های سحرانگیز شامل مشک ، کهربا، خس خس ، سدر ، بنفشه ، فلفل ، روایح دودی، گل سوسن هستند.

برای اطلاع از قیمت ادکلن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و از اطلاعات کامل انواع عطر و ادکلن ها مطلع شوید و برای خرید انواع عطر بر روی خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اورجینال دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود (مشکی) نوشته شده در شنبه 23 دی 1402 ساعت 16:41
توسط : مدیر سایت

عطر اصل جسوس دل پوزو هالووین زنانه (جیزز دل پوزو هالوین)


جسوس دل پوزو هالووین زنانه (جیزز دل پوزو هالوین) محصول جسوس دل پوزو در سال 1997 است. جسوس دل پوزو این عطر را با نام جسوس دل پوزو هالووین زنانه (جیزز دل پوزو هالوین) وارد بازار عطر و ادکلن کرد.
اسپانیا مبدا این عطر است.
مشخصات رایحه:
گروه بویایی:
شرقی گلی
نام عطار:
مکس گاواری
نت اولیه عطر شامل:
آب دریا ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، برگ موز
نت میانی عطر شامل:
بنفشه ، گل برف ، گل مریم ، فلفل ، مگنولیا
نت پایه عطر:
وانیل ، چوب صندل سفید ، صمغ درختچه مر، روایح دودی
طبع عطر:
عطر خنک است.
برای اطلاع از آخرین قیمت انواع عطرهای اصل و برند با تخفیفات ویژه بر روی قیمت ادکلن کلیک کنید.
برای ادکلن هالوین کلیک کنید.



امتیاز :

عطر اصل جسوس دل پوزو هالووین زنانه (جیزز دل پوزو هالوین) نوشته شده در سه شنبه 07 آذر 1402 ساعت 12:03
توسط : مدیر سایت

ادکلن اصل مردانه - زنانه اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار )


بررسی کامل عطر اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار ):
در سال 2019 عطر خوشبوی اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار ) ساخته و به برترین عطر فروشی های سراسر جهان راه یافت. سازنده این رایحه فوق العاده مردانه - زنانه از هنرمندان رایحه برند اورتو پاریسی است که بسیار مشهور و توانمند است. این عطر اورجینال بعد از عرضه به بازار عطر، محبوبیت زیادی کسب کرد.
عطر و ادکلن مردانه - زنانه اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار ) ساخت ایتالیا است. الکساندرو گولتیری عطار با تجربه این عطر است.
نت های بویایی عطر:
این عطر محبوب نت های متفاوتی دارد که هر کدام نقشی بسزا در خلق رایحه خوش آن ایفا می کنند. اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار ) Megamare از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار ماندگار معطر آبزی به وجود آمده است.
نت اولیه عطر:
آب دریا ، پرتقال، بنفشه ، فلفل ، آب
نت میانی عطر:
آب دریا ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، جلبک دریایی، چای ، نمک
نت پایه عطر:
مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، عنبر

برای انوع عطر مردانه - زنانه مختلف انواع شرکت ها و برندها به فروشگاه عطر عطرافشان مراجعه کنید و انواع پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوکلن یا ... را خرید کنید. برای مشاهده مشخصات کاملتر محصول یا قیمت بر روی ادکلن مگاماره کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن اصل مردانه - زنانه اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار ) نوشته شده در سه شنبه 07 آذر 1402 ساعت 12:01
توسط : مدیر سایت

ادکلن برند زنانه بولگاری رز اسنشیال


Rose Essentielle
بولگاری رز اسنشیال از عطرهای زنانه بسیار خوشبو و معطر است و شرح آن به صورت زیر است:
عطر اصل بولگاری رز اسنشیال در سال 2006 به بازار عطرهای رایحه های گلی خوشبو معرفی و عرضه شد. سازنده این عطر اصل زنانه برند عطر بولگاری است. عطر بولگاری رز اسنشیال می تواند یکی از انتخاب های شما برای استفاده روزمره باشد. ادکلن اصل زنانه بولگاری رز اسنشیال محصول ایتالیا است.
بیاتریس پیکه خالق حاذق این اثر هنرمندانه و جذاب است.
بولگاری رز اسنشیال از کنار هم چیدن آمیزه های رایحه های گلی متنوع و جذاب خلق شده است. از آمیزه های بسیار خوشبوی
اسانس های اولیه عطر ترکیبی از رز ، بنفشه ، توت سیاه است. اسانس میانی شامل ترکیبی از رایحه های گل ابریشم ، یاس، گل محمدی است. اسانس پایانی عطر از قرار گرفتن مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک در کنار یکدیگر به وجود آمده است. بولگاری رز اسنشیال از عطرهای خنک و فوق العاده جذاب است.
برای قیمت ادکلن زنانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی بولگاری رز اسنشیال کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

ادکلن برند زنانه بولگاری رز اسنشیال نوشته شده در سه شنبه 07 آذر 1402 ساعت 11:50
توسط : مدیر سایت

ادکلن مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)


بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) از برند بولگاری شرکت سازنده این عطر محبوب جهانی است.
این ادکلن اورجینال از عطرهای پرفروش و پرطرفدار این برند است. بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.
ادو پرفیوم مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) یکی از عطرهای محبوب طی سالهای اخیر بوده است.
مشخصات رایحه ای عطر: گروه بویایی، عطار و طبع
گروه بویایی:
اسانس های موجود در این گروه بویایی همگی از بهترین مواد در صنعت عطرسازی هستند که مردانه در بازار موجود هستند. بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) از عطرهای با طبیعت گرم است.

عطار:
این عطر را آلبرتو موریلاس، با بهره گیری از انواع آمیزه های متنوع و بسیار خوشبو، با رایحه ای با پخش بو و ماندگاری بسیار عالی را خلق کرده است.
اسانس اولیه:
تنباکو ، ادویه جات معطر نت های اولیه هستند و بلافاصله بعد از اسپری ظاهر می شوند.
اسانس میانی:
زنبق ، چرم ، گل مریم نت های میانی هستند.
اسانس پایانی:
دانه تونکا ، لوبان ، چوب گایاک نت های پایانی بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) هستند.
برای خرید این عطر، بر روی خرید ادکلن مردانه کلیک کرده و انواع عطرهای مردانه را مشاهده کنید.
با مراجعه به فروشگاه عطر مجموعه کاملی از عطرهای زنانه و مردانه برندهای متفاوت را خواهید دید.
با کلیک بر روی بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) اطلاعات کامل عطر را مطالعه و در صورت دلخواه اقدام به خرید نمایید.



امتیاز :

ادکلن مردانه بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) نوشته شده در یکشنبه 05 آذر 1402 ساعت 20:49
توسط : مدیر سایت

ادکلن برند لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج)


لانوین از شرکت های مشهور در تولید عطر و ادکلن های اصل و برند است.
لانوین شرکت مربوط به فرانسه است. لانوین در سال 2006 عطر اصل لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) را معرفی و روانه بازار عطر کرد.
گروه بویایی این عطر:
گلی گیاهی
کارین دوبريويل سرنی خالق رایحه خوشبو و ماندگار این عطر است.
مشخصات رایحه ای لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج):
اسانس اولیه:
مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) از عطرهای خنک است و بهتر است در فصل مناسب خودش استفاده شود.
برای قیمت ادکلن زنانه لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) به فروشگاه عطر مراجعه کنید. با کلیک بر روی ادکلن اکلت زنانه مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این ادکلن را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن برند لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) نوشته شده در یکشنبه 05 آذر 1402 ساعت 20:45
توسط : مدیر سایت

صفحات سایت

تعداد صفحات : 20





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .