جستجوگر پیشرفته






عطر و ادکلن مردانه لالیک پورهوم ادو پرفیوم (لالیک شیر)


لالیک عطر اورجینال لالیک پورهوم ادو پرفیوم (لالیک شیر) را در سال 1997 عرضه و جهانیان را با رایحه خوش و بینظیر آن شگفت زده کرد.
لالیک برندی مطرح از کشور فرانسه است و عطرهای آن شهرت جهانی دارد و در ایران بسیار محبوب و پرفروش است. اگر از دوستداران محصولات فرانسه هستید، لالیک پورهوم ادو پرفیوم (لالیک شیر) می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Lalique Pour Homme EDP از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای چوبی معطر قرار داده است. طبیعت عطر لالیک پورهوم ادو پرفیوم (لالیک شیر) گرم است. موریس روسل از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، گریپ فروت ، رزماری ، نارنگی، دارابی استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح سدر ، زنبق ، یاس، گل برف هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید ادکلن مردانه لالیک پورهوم ادو پرفیوم (لالیک شیر) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی لالیک شیر کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

لالیک شیر نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:26
توسط : مدیر سایت

ادکلن اورجینال مردانه لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)


عطر چوبی معطر از کنار هم چیده شدن روایح بسیار شیک و خوشبویی به وجود آمده است. ناتالی لارسن اسم عطار این عطر است.
ترکیبات چوبی معطر این عطر به شرح زیر است:
این عطر اصل محصول برند لالیک در سال 2006 است. سرو اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
خس خس از اسانس های نت میانی عطر هستند.
مشک ، چوب کشمیر اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) از عطرهای ساخته شده در کشور فرانسه است. طبع این عطر مردانه گرم است.
برای مشاهده قیمت عطرهای متنوع در فروشگاه، بر روی لینک قیمت روز ادکلن کلیک کنید و انواع عطرها در قیمت های مختلف را مشاهده کنید.
برای مشاهده اطلاعات کامل عطر لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)، و مطالعه نظرات کاربران، بر روی لالیک مشکی کلیک کنید. برای خرید عطر مردانه Encre Noire و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن اورجینال مردانه لالیک انکر نویر نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:26
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه بولگاری آکوا پور هوم


عطر اصل بولگاری آکوا پور هوم در سال 2005 به بازار عطرهای معطر آبزی خوشبو معرفی و عرضه شد. سازنده این عطر اورجینال مردانه برند بولگاری است. عطر بولگاری آکوا پور هوم می تواند یکی از انتخاب های شایسته برای عطر امضا برای استفاده روزمره باشد. ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم تولیدی کشور ایتالیا است.
ژاک کاوالیه خالق ماهر این اثر هنرمندانه و جذاب است.
بولگاری آکوا پور هوم Aqva Pour Homme از کنار هم قرار دادن سویه ای هوشمندانه از آمیزه های بسیار خوشبوی معطر آبزی به وجود آمد.
اسانس های اولیه عطر ترکیبی از نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج است. اسانس میانی شامل مجموعه رایحه های اسطوخودوس ، جلبک دریایی، گل پنبه است. اسانس پایانی عطر از قرار گرفتن کهربا، نعناع هندی ، سدر ، روایح چوبی، سالویا اسکلاریا در کنار یکدیگر به وجود آمده است. بولگاری آکوا پور هوم از عطرهای خنک و فوق العاده جذاب است.
برای انوع عطر مردانه متنوع از برند های مختلف اصل و اورجینال به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده مشخصات کامل عطر بر روی بولگاری آکوا پور هوم کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران سایت در مورد این عطر مطلع شوید.



امتیاز :

عطر اورجینال مردانه بولگاری آکوا پور هوم نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:25
توسط : مدیر سایت

عطر بیژن مردانه


بعد از مطالعه کامل اطلاعات این عطر در این مقاله می توان برای اطلاع از قیمت عطر بر روی لینک نام عطر کلیک کنید. در سال 1981 برند بیژن، ادکلن اصل بیژن مردانه را عرضه کرد. عطر های این کمپانی ساخت کشور ایالات متحده هستند و شرکت بیژن ادکلن اورجینال بیژن مردانه، را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد.
در ادامه به بررسی اسانس های این عطر مردانه می پردازیم:
بیژن مردانه در دسته عطرهای در رده بویایی شرقی فوژه دسته بندی می شود. این گروه بویایی شامل اسانس های متنوعی و جذابی است و اسانس های متعلق به این عطر را در ادامه بررسی می کنیم.
طبع این عطر مردانه گرم است.
اسانس های این عطر:
اسانس اولیه عطر شامل اسانس های زیر است:
ترنج ، نارنگی ماندارین، مشک ، لیمو ترش، اسطوخودوس ، سالویا ، خزه درخت بلوط ، میوه‌جات، جوز

اسانس میانی عطر شامل اسانس های زیر است:
کهربا، رز ، زنبق ، چوب صندل سفید ، میخک صدپر ، یاس، دارچین ، گل یلانگ ، درخت نراد، ترخون ، عسل

اسانس پایانی عطر شامل اسانس های زیر است:
دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چرم ، رزماری ، ادویه گل میخک
برای خرید انواع عطر لینک خرید عطر کلیک کنید.



امتیاز :

عطر بیژن مردانه نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:24
توسط : مدیر سایت

ادکلن برند مردانه بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه)


این ادکلن محصول تولیدی برند بولگاری در سال 2001 است. برای عطر اصل2 مردانه BLV Pour Homme و مطالعه مشخصات کامل عطر بر روی نام عطر کلیک کنید.
رایحه شیک و خوشبوی عطر از اسانس های گروه بویاییچوبی ادویه ای. گرفته شده است. آلبرتو موریلاس اسم عطار این عطر است.
آمیزه های چوبی ادویه ای بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) به شرح زیر است:
هل ، زنجبیل اسانس های ترکیب شده در نت اولیه عطر هستند.
گل تنباکوی سفید ، سرو ، تنباکو از اسانس های نت میانی عطر هستند.
مشک ، سدر ، چوب صندل سفید اسانس های ترکیب شده در نت پایانی عطر هستند.
بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه) از عطرهای ساخت شده در کشور ایتالیا است. طبع عطر مردانه خنک است.
برای اطلاع از قیمت عطرهای متنوع در فروشگاه بر روی لینک قیمت عطر کلیک کنید و مشخصات انواع عطرها را با هم مقایسه کنید.
برای دیدن مشخصات کامل یا قیمت عطر بولگاری بی ال وی پور هوم (بلگاری بلو مردانه)، بر روی بولگاری بی ال وی پور هوم  کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن برند مردانه بولگاری بی ال وی پور هوم نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:24
توسط : مدیر سایت

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین


بولگاری ادکلن اصل بولگاری آکوا پور هوم مارین را در سال 2008 معرفی و عرضه کرد.
بولگاری برندی از کشور ایتالیا است و عطرهای زیادی را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرده است. در بولگاری آکوا پور هوم مارین از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای معطر آبزی قرار داده است. طبیعت عطر بولگاری آکوا پور هوم مارین خنک است. ژاک کاوالیه از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
نت اولیه، میانی و پایه:
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از نت های نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گریپ فروت ، برگ درخت نارنج استفاده شده است. نت میانی عطر شامل روایح آب دریا ، رزماری ، جلبک دریایی هستند. کهربا، سدر از روایح نت پایانی عطر هستند. برای قیمت عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی بولگاری آکوا پور هوم مارین کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم مارین نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:23
توسط : مدیر سایت

ادکلن برند مردانه آلفرد دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای)


بررسی کامل عطر آلفرد دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای):
در سال 1934 عطر خوشبوی آلفرد دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) ساخته و به برترین عطر فروشی های سراسر جهان راه یافت. سازنده این رایحه فوق العاده مردانه از هنرمندان رایحه برند دانهیل است که بسیار مشهور و توانمند است. این ادکلن اصل بعد از عرضه به بازار عطر، محبوبیت زیادی کسب کرد.
ادکلن اصل مردانه آلفرد دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) ساخت انگلستان است. میشل آلمیراک عطار با تجربه این عطر است.
نت های بویایی عطر:
این عطر محبوب نت های متفاوتی دارد که هر کدام نقشی بسزا در خلق رایحه خوش آن ایفا می کنند. آلفرد دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) Dunhill for men از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار ماندگار چوبی ادویه ای به وجود آمده است.
نت اولیه عطر:
لیمو ترش، اسطوخودوس ، شمعدانی
نت میانی عطر:
رز ، سدر ، زنبق ، ریشه زنبق، میخک صدپر ، یاس
نت پایه عطر:
دانه تونکا ، مشک ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم
آلفرد دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) از عطرهای معتدل و فوق العاده مردانه جذاب است.
برای قیمت عطر مردانه مختلف انواع شرکت ها و برندها به فروشگاه عطر عطرافشان مراجعه کنید و انواع پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوکلن یا ... را خرید کنید. برای مشاهده مشخصات کاملتر محصول یا قیمت بر روی آلفرد دانهیل مردانه کلیک کنید.



امتیاز :

ادکلن برند مردانه آلفرد دانهیل مردانه نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:21
توسط : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه آلفرد دانهیل فرش


دانهیل ادکلن اصل آلفرد دانهیل فرش را در سال 2005 معرفی و عرضه کرد.
دانهیل برندی از کشور انگلستان است و عطرهای زیادی را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرده است. در آلفرد دانهیل فرش از موادی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در دسته بویایی عطرهای رایحه های چوبی قرار داده است. طبیعت عطر آلفرد دانهیل فرش خنک است. موریس روسل از عطرسازان مطرح حوزه عطرسازی است و رایحه ماندگار این عطر را خلق کرده است.
نت اولیه، میانی و پایه:
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از نت های اسطوخودوس ، فریزیا ، ترکیبات سبز ، سالویا ، نعناع ، ریحان استفاده شده است. نت میانی عطر شامل روایح فریزیا ، بنفشه ، زنبق ، گل ابریشم هستند. کهربا، نعناع هندی ، کومارین ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر از روایح نت پایانی عطر هستند. برای قیمت عطر مردانه آلفرد دانهیل فرش به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی آلفرد دانهیل فرش کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اورجینال مردانه آلفرد دانهیل فرش نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:21
توسط : مدیر سایت

عطر اصل مردانه آلفرد دانهیل دیزایر بلو (دانهیل دیزایر آبی)


برند دانهیل ادکلن آلفرد دانهیل دیزایر بلو (دانهیل دیزایر آبی) را در سال 2002 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند دانهیل همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
دانهیل در انگلستان ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت انگلستان هستید، آلفرد دانهیل دیزایر بلو (دانهیل دیزایر آبی) می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Dunhill Desire Blue از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویایی معطر گیاهی .قرار داده است طبیعت عطر آلفرد دانهیل دیزایر بلو (دانهیل دیزایر آبی) خنک است. فیلیپ رومانو از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، لاله مردابی، نارنگی ماندارین، سرخالو، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح اقاقیای برزیلی ، آب دریا ، پرتقال، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، کهربا از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای خرید ادکلن اصل مردانه آلفرد دانهیل دیزایر بلو (دانهیل دیزایر آبی) به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی آلفرد دانهیل دیزایر بلو کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اصل مردانه آلفرد دانهیل دیزایر بلو نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:20
توسط : مدیر سایت

عطر مردانه آلفرد دانهیل دیزایر (دانهیل دیزایر قرمز)


این عطر مردانه تولید برند دانهیل در سال 2000 است. برای خرید ادکلن اصل اینترنتی Dunhill Desire بر روی نام عطر در همین مقاله کلیک کنید.
این عطر خوشبو و مردانه در گروه بویایی شرقی چوبی دسته بندی می شود.
نام عطار این عطر میشل آلمیراک است.
اسانس های موجود در نت اولیه، میانی و پایه عطر آلفرد دانهیل دیزایر (دانهیل دیزایر قرمز) به صورت زیر است:
اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، سیب است. این رایحه ها، دقایقی بعد از زدن عطر پخش می شوند.
اسانس میانی عطر شامل رایحه های رز ، چوب درخت ساج ، نعناع هندی است. این اسانس ها بعد از نت اولیه نشان داده می شوند.
اسانس پایه عطر شامل رایحه های مشک ، وانیل است. اسانس های نت پایه، بعد از پخش تا ساعت ها ماندگار و پخش بوی خوبی دارند.
آلفرد دانهیل دیزایر (دانهیل دیزایر قرمز) از عطرهای ساخته شده در کشور انگلستان است. طبع عطر مردانه گرم است.
با کلیک بر روی قیمت ادکلن انواع عطر و ادکلن در بازه های قیمتی متفاوت را مشاهده کنید.
با کلیک بر روی آلفرد دانهیل دیزایر مشخصات کامل و قیمت این عطر را مشاهده کنید.



امتیاز :

عطر مردانه آلفرد دانهیل دیزایر نوشته شده در دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:20
توسط : مدیر سایت

صفحات سایت

تعداد صفحات : 20





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .