جستجوگر پیشرفته






ادکلن برند زنانه جنیفرلوپزاستیل


برند جنیفر لوپز از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. جنیفر لوپز در سال 2003 ادکلن اصل جنیفرلوپزاستیل را معرفی و روانه بازار کرد.
جنیفر لوپز کمپانی متعلق به ایالات متحده است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های رایحه های گلی در کنار هم چیده شده اند. میشل ژیرا خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های نارنگی ماندارین، سیب ، فلفل ، چای ، برنج جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند رز ، فریزیا ، یاس، گل برف ، شکوفه پرتقال ، پیچ امین الدوله است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های مشک ، کهربا، زنبق ، چوب صندل سفید ، فلفل است. جنیفرلوپزاستیل از عطرهای خنک و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای انوع عطر زنانه جنیفرلوپزاستیل به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی جنیفرلوپزاستیل مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

ادکلن برند زنانه جنیفرلوپزاستیل نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:55
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .