جستجوگر پیشرفته






عطر اصل زنانه ورساچه ورسنس

ورساچه ادکلن ورساچه ورسنس را در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن معرفی کرد. عطرهای این برند ورساچه همواره جزء برترین و پرطرفدارترین و پرفروش ترین عطرهای برندهای مطرح در سرتاسر جهان بوده است.
این برند مطرح یک برند ثبت شده در ایتالیا است. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایتالیا هستید، ورساچه ورسنس می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. در ورساچه ورسنس اسانس هایی قرار دارند که در گروه چوبی گلی مُشکی هستند. ورساچه ورسنس از عطرهای خنک و فوق العاده جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است. عطرساز این عطر، از عطاران بسیار مهم در عرصه عطرسازی است که این عطر را ساخت.
برای خلق رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، نارنگی ماندارین، انجیر ، مرکبات ، هلو استفاده شده است. این روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل رایحه های یاس، هل ، گل سوسن، نیلوفر آبی است. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، سدر ، چوب صندل سفید ، درخت زیتون از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای قیمت ادکلن زنانه ورساچه ورسنس به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العاده ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی ورساچه ورسنس کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اصل زنانه ورساچه ورسنس نوشته شده در دوشنبه 13 تیر 1401 ساعت 12:25
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .