جستجوگر پیشرفته






عطر اورجینال مردانه ورساچه پورهوم


برند ورساچه از کمپانی های مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. ورساچه در سال 2008 ادکلن ورساچه پورهوم را معرفی و روانه بازار کرد.
ورساچه کمپانی متعلق به ایتالیا است. برای خلق رایحه بینظیر این عطر انواع رایحه های معطر فوژه در کنار هم چیده شده اند. آلبرتو موریلاس خالق خوش ذوق این اثر هنرمندانه و ماندگار است که این عطر را ساخت.
این عطر جذاب هم مانند دیگر عطرها ترکیبات متنوعی دارد که عطار آن ها را به زیبایی در کنار هم قرار داده و بوی خوبش را به وجود آورده است. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، رز جذابی است. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های متنوعی مانند سدر ، شمعدانی ، سنبل ، سالویا اسکلاریا است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های دانه تونکا ، مشک ، کهربا است. ورساچه پورهوم از عطرهای خنک و خوشبو جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای خرید عطر مردانه ورساچه پورهوم به فروشگاه عطر مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی ورساچه پورهوم مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.



امتیاز :

عطر اورجینال مردانه ورساچه پورهوم نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1402 ساعت 18:24
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozperfume می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .